« Home | בעצם, באיזה גיל זה הגיל השלישי » | מתנדב להדרכת קשישים » | בלי האינטרנט לא היה הדבר אפשרי » | ובכלל, למה זה טוב » | להתרם ולתרום » | לשוחח עם המחשב » | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד » | האינטרנט ואני » | שמחה שהעולם הזה נפתח בפני »

מתגייסים להסברה ישראלית ברשת

יעקב סגל, משען פיכמן, רכז צוות מתרגמים ועורכים- אתר ציר הזמן הישראלי
תמיד נתפס האינטרנט בעיני כמשהו שסתם בטלנים מבזבזים עליו לילות בחפושי שוא
במקרה, עם הכנסי לגור בדיור מוגן, נתקלתי בחדר מחשבים והדרכת שימוש במחשב ובאינטרנט
ההדרכה התקיימה באמצעות איגוד האינטרנט הישראלי ומתנדביו
מתוך סקרנות נכנסתי
גיליתי אנשים מבוגרים ואף קשישים ששים ללמוד להפעיל מחשב ולהכנס לאינטרנט כדי להתכתב עם בני
משפחתם הרחוקים ובעקר עם נכדים
שמחתם היתה כשל ילדים קטנים כאשר הצליחו ליצור קשר
לגבי - התחלתי להשתמש באינטרנט לצורכי עבודה ולימודים והדבר הועיל לי מאד בפתרון בעיות
כן נוצרו קשרים עם אנשים שונים בעולם. מסתבר כי בעיות כבעיותי קיימות גם אצל אחרים
עם הזמן פנו אלי מאיגוד האינטרנט הישראלי ובקשו שארכז את העברת מאמרים מתורגמים
לשפות שונות וזאת מתוך כוונה להפיץ הסברת ישראל בעולם. הסכמתי לתקופת זמן מוגבלת
שכן כידוע הצגת המדינה בעולם אינה מצטיינת
כרגע אני נהנה מעבודת הרכוז ורואה עד כמה אנשים מוכנים לעזור בנושא ההסברה
אני מקווה שנצליח מפינתנו הקטנה הזאת לתרום משהו במאמץ לשפר דמותה המעוותת של המדינה בעולם
יש לציין כי רשת משען מאפשרת לי להשתמש בחדר המחשבים ובחבור לאינטרנט, לכל הפעולות הכרוכות
בהעברת חומר התרגומים. ועל כך מגיעה להם תודה
יעקב סגל