« Home | Web enables me to continue working »

האינטרנט ואני


האינטרנט ואני – חיים לגזיצקי – דיור מוגן פיכמן תל אביב
תמיד חשבתי שהאינטרנט שייך לצעירים, מה ל"זקן" כמוני ולמחשב בכלל
בפרט לכל הקשור לאינטרנט, כשבאו מאיגוד האינטרנט הישראלי
אל בנין הדיור המוגן שבו אני גר והציעו לי ללמוד השתמש באינטרנט
ולעזור בהסברה הישראלית, קפצתי על המציאה
אז נכון – אני מדפיס לאט, עדיין מחפש את האותיות, אבל האותיות
מתחברות למילים ואלו למשפטים ואני יכול להיות מחובר אל כל העולם
הגדול והחדש שנמצא שם בחוץ בעזרת האינטרנט אני יכול לעסוק
בתחביב האהוב עלי – איסוף בולים. אני נכנס לאתרי אספנים
במדינות שונות בעולם, מקבל קטלוג בולאי מגרמניה, בודק מה יש לאספנים
אחרים להציע,וסתם רואה איזה בולים מונפקים בכל העולם כולו
עולם מלא בנגיעת האצבעות בעזרת האינטרנט.
ע"י המסנגראני בקשר עם בתי ונכדי הגרים בחו"ל. אני גם רואה אותם
בעזרת מצלמת האינטרנט ומדבר איתם דרך המסנגר או הסקייפ
הצטרפתי גם להסברה הישראלית באינטרנט, ואני מתרגם
מדי פעם מאמרים לפולנית כדי שניתן יהיה להפיצם ולהציג את הצד שלנו בעולם
מסתבר, שהמחשב לא כל כך מסובך, וכל אחד יכול למצוא בו ובאפשרויות החיבור
שבו את מה שמתאים ומעניין אותו
כמו שכולם אומרים – העולם הוא כפר גלובלי, והאינטרנט הוא השביל הראשי בכפר

כל הכבוד על הבלוג, כן ירבו.

היופי של הטכנולוגיה הוא בכך שהיא מתפרשת לכיוון הצעיר והמבוגר במהירות. האינטרנט ספציפי, הוא כלי שהופך להיות חלק ממסלול חיים רגיל ולכן לא פלא, שלמרות היותו חידוש, הוא מצליח להיכנס באמת לכל שכבות הגיל.


בהצלחה!
בתי אבות | גיל הזהב | חיתולים למבוגרים

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה