« Home | לשוחח עם המחשב » | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד » | האינטרנט ואני » | שמחה שהעולם הזה נפתח בפני » | מהו האינטרנט עבורי » | איך האינטרנט שינה את חיי » | Web enables me to continue working »

להתרם ולתרום

שרה הוניגמן, תל אביב
איך השפיע האינטרנט על חיי......
מאז שהתחברתי לאינטרנט גיליתי אופקים חדשים
באינטרנט מצאתי שפע של מידע בכל התחומים: מדע, היסטוריה , רפואה, אקטואליה ועוד
גלישה באינטרנט מפגישה אותי עם אנשים ודעותיהם בארץ ובעולם
מאפשרת לי לשוחח עם אנשים, להביע את דעותי,ממש גיליתי עולם חדש ומעניין
אני מקווה שככל שאשפר את הידע והנסיון, אוכל להפיק תועלת רבה יותר וגם
לתרום להסברה, שזו בעצם הסיבה להצטרפותי לאינטרנט

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה