« Home | Web enables me to continue working »

איך האינטרנט שינה את חיי


אני בן 91 והאינטרנט
כתב: שלמה קוולר – תל אביב , דיור מוגן פיכמן
ב – 22.01.06 מלאו לי 91 שנים. ביתי הביאה לי מתנה מחשב. הודתי לה בנשיקה חמה. בליבי חשבתי, מה אעשה בגילי עם הפיל הלבן
פעם קראתי שלורד אחד כדי להרגיז ת ידידו הביא לו מהודו פיל לבן. ביתי כנראה הרגישה במבוכתי, אמרה אבא, אני מכירה אותך טוב מאוד, אתה תצליח" לא מזמן קראתי מאמר על חיוניותו של המוח. זה אבר יחידי בגוף שאיננו משתנה במרוצת הזמן . .סודו הוא שחייבים להפעילו. וכאן נכנס האינטרנט
למזלי קיבלתי מדריך מסוג א', מני רץ, שבעזרתו, צעד אחר צעד נילקחתי שבי לעולם הנפלא של האינטרנט. למשל, קורא אני ספר טוב – פונה לאינטרנט וכאן אני לומד על הסופר, על הביקורת ועל יתר הספרים שהנ"ל כתב
אני חובב ספורט מתוך כורסא, עוכב אחרי משחקים בכדורסל או בכדורגל, קורה שהחמצתי משחק וברצוני לדעת את תוצאות המשחק, ושוב בא מכרי האינטרנט לפעמים צץ לי איזה פסוק מהתנ"ך ושוב אני מתחבר לאינטרנט. צר המקום להזכיר על הידע הרב במדע, ברפואה ועוד ועד נושאים נוספים שאפשר למצוא באינטרנט
האינטרנט מקור למפגש עם אנשים זרים מכל קצווי העולם. אולי מכאן יבינו אנשים על הרעה במלחמה, ואז ישכון השלום. ואז חזון הנביאים יתגשם – ויגור זאב עם כבש
תודה
שלמה קוולר

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה