« Home | Web enables me to continue working »

שמחה שהעולם הזה נפתח בפני

מרים להמן, מגדל נופים, ירושלים
3.9.06 לאיגוד האינטרנט הישראלי ואש"ל
אני שמחה ללמוד מחשבים כי זה פתח לי עולם חדש, גדול ומעניין
לפני המפגשים עם הסטודנט לא ידעתי להסתכל על המחשב, לא לפתוח אותו ובטח שלא
להשתמש בו עכשיו אני יודעת לשלוח אי-מיילים, לגלוש באינטרנט
לקרוא עיתונים מדנמרק, לפתוח קבצים מהמייל ולהדפיס תמונות
נכנסתי לאתר של מפות ואיתרתי את בית הורי בקופנהגן בתצלום מהאויר
למדתי להשתמש במעבד תמלילים
אני יושבת כל יום במשך לפחות שעתיים על המחשב, ושמחה מאוד שהעולם הזה נפתח
בפני והעשיר את חיי אני מודה מאוד על ההזדמנות שנתנה לי ללמוד מחשבים
ועל העזרה שקיבלתי
בכבוד רב
מרים להמן
מגדל נופים, ירושלים

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה