« Home | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד » | האינטרנט ואני » | שמחה שהעולם הזה נפתח בפני » | מהו האינטרנט עבורי » | איך האינטרנט שינה את חיי » | Web enables me to continue working »

לשוחח עם המחשב

מתוך מכתבה של רחל רוזנבאום, דיור מוגן מגדל נופים, ירושלים
עלי להודות שיחסי אל המכשיר השתנה מאד. ראשית התגברתי על הרתיעה
שהייתה לי בעצם העובדה שעלי "לשוחח" עם מיכון. אני נהנית מזה מאד.
אני מסוגלת לקרוא עיתונים בפולנית, גרמנית אנגלית וכמובן בעברית.
הבעיה היא שכמו כל שפה, גם הפולנית והגרמנית עוברות שינויים
ועלי להתרגל לזה
זה ייקח לי עוד קצת זמן ואני מקווה להתגבר על המכשול הזה
פרט לכך אני מסוגלת להתכתב בדואר אלקטרוני לסרוק תמונות
ומסמכים וממשיכה ללמוד

...בגיל 55 יצאתי לפנסיה מוקדמת ומאז אני מה שאני קוראת "בטלנית מקצועית", אבל לא לגמרי.יש לי מגוון תחביבים, התנדבתי במספר רב למדי של מקומות ותפקידים,ואני עדיין מנסה ככל האפשר לנהל משק בית סדיר
מאז שבע וחצי שנים שאני מתגוררת בדיור מוגן, צעד ממנו אני מאד מרוצה

פרטים אישיים נוספים מתוך דברים שכתבה רחל: ילידת פולין
בפרוץ מלחמת העולם השניה הייתה בת 12
אחרי טלטלות, שהייה בגטאות ובמחנות ריכוז, וחוויות טראומטיות רבותהגיעה גרמניה לאחד ממחנות העקורים. בשנת 1947 עלתה ארצה. במהלך חייה בארץ עסקה בהוראה, בניהול מוסד קטן לבנות בודדות וכעובדת סוציאלית

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

במידה ויש לך שאלות במחשבים אני מבין קצת אשמח לעזור.
buylifewave@gmail.com

הוסף רשומת תגובה