« Home | מתנדב להדרכת קשישים » | בלי האינטרנט לא היה הדבר אפשרי » | ובכלל, למה זה טוב » | להתרם ולתרום » | לשוחח עם המחשב » | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד » | האינטרנט ואני » | שמחה שהעולם הזה נפתח בפני » | מהו האינטרנט עבורי »

בעצם, באיזה גיל זה הגיל השלישי

לכל חברי בני הגיל השלישי
בעצם באיזה גיל זה הגיל השלישי? אולי אני שם??? אולי, אבל הראש אצלי הוא בן 17
מאז שגיליתי את עולם האינטרנט כאשר אני רואה על המסך כי הנכד שלי במסנג'ר
מיד אני "מנערת " אותו או שולחת לו איזה חיוך קטן
ואומרת לו "היי זו אני סבתא" בעצם הוא כבר יודע......... זה תמיד כל לילה. ואז......"סבתא מה נישמע? תפסיקי........." כי אני השובבה ממשיכה להטריד אותו בהרעדות המסך........ מתפעלת
כל פעם מחדש מחידושי הטכנולוגיה.........והופ אני כבר שם בעולם של הצעירים.....גולשת מצוטטת
שולחת אימיילים משוחחת בכתב עם כל העולם בכיףףףףףףףףףףףףףףף
אז שהיה לכם שנה טובה וההמשך יבוא
דיתה