« Home | בלי האינטרנט לא היה הדבר אפשרי » | ובכלל, למה זה טוב » | להתרם ולתרום » | לשוחח עם המחשב » | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד » | האינטרנט ואני » | שמחה שהעולם הזה נפתח בפני » | מהו האינטרנט עבורי » | איך האינטרנט שינה את חיי »

מתנדב להדרכת קשישים

חיים גולן, מבשרת ציון
נכנסתי לאתר של קשישים ברשת , וברצוני להוסיף את הדברים הבאים
ברצוני לספר כי אני ( גיל 64 ) מדריך מחשבים בשני מקומות באזור מבשרת ציון
אני מדריך במרכז יום לקשיש , ובמעון הרופא במוצא
במרכז יום לקשיש נמצאת אוכלוסיה שרובה לא נגעה במחשב אי פעם , למרות שלכולם
יש ילדים או נכדים שמכירים את הנושא במקום הזה אני בעיקר מלמד דברים בסיסיים כמו שימוש
בעכבר ומקלדת עיקר ההדרכה היא בהפעלת משחקים המאמנים את הזיכרון
ומשפרים את הקואורדינציה בין היד שאוחזת בעכבר וסמן העכבר על המסך
הקשישים נהנים אבל גם מתעייפים די מהר
בשעה וחצי של התנדבות אני "מטפל" בשלושה קשישים
במעון הרופא יש סוג אחר של אוכלוסיה . שם עיקר הפעילות שלי היא הדרכה בהפעלה בסיסית של המחשב
כמובן משלוח דוא"ל וגלישה באינטרנט זה מעניין אותם במיוחד
לחלק מהאנשים יש מחשבים בחדר וחלק מגיע לעמדות הגלישה שפתוחות לדיירים
אני אנסה "לשכנע" את הקשישים להוסיף מאמרים לבלוג

חיים גולן
מבשרת ציון

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה