« Home | צריך להתאמן כדי להפיק תועלת מהמחשב » | מתגייסים להסברה ישראלית ברשת » | בעצם, באיזה גיל זה הגיל השלישי » | מתנדב להדרכת קשישים » | בלי האינטרנט לא היה הדבר אפשרי » | ובכלל, למה זה טוב » | להתרם ולתרום » | לשוחח עם המחשב » | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד »

למדתי לא להתייאש

לילי שאקי, פתח תקווה
האינטרנט - זה הדבר המדהים ביותר בעיני... לפני 8-9 שנים הוא נראה לי
בלתי אפשרי להשגה. אז התגלגל אלי מחשב במצב טוב, (אם לא יועיל לא יזיק). לימדו אותי איך להדליק, לכבות, לשחק קלפים, ו...להשתמש בוורד. נעזרתי הרבה בטלפון כל פעם שנתקעתי ולא יכולתי להתקדם
או אפילו לצאת מהתוכנית. היה לי קשה, היו רגעים של יאוש אבל בסוף בעזרת הבן שלי הצלחתי לכתוב מכתבים, ואת הסיפור של בעלי בזמן השואה וכמעפיל. הכל שמרתי במחשב וגם הדפסתי ושלחתי למי שצריך
עוד לא היה לי אינטרנט
הבן עשה לי הפתעה ובלי לשאול אותי סידר לי אינטרנט .הוא לימד אותי איך לשלוח ולפתוח אי מייל ,זה היה לי קשה דרך הטלפון (כשביקר עם הילדים היה עוד יותר קשה) ומעצבן
היה לי רצון עז לדעת, החלטתי שאני חייבת להרשם לקורס .שלוש פעמים השתתפתי בקורס מחשבים למבוגרים, בכולם הבטיחו שנלמד גם אינטרנט אבל לא למדנו
הקורס היחידי שקידם אותי היה"הקשר הרב דורי" בב"ס הס בפתח תקוה, הועבר לנו על ידי תלמידים, ללא תשלום בהדרכת מורה נהדרת. למדתי הרבה דברים ,למשל להשתמש בסרגל כלים
נהנתי בקורס והתקדמתי אבל לאינטרנט לא הגענו. עד שקראתי כתבה בעיתון "כיוון חדש" לגמלאי פתח תקוה
כמה טלפונים והגעתי לגב' מיכל הס מאיגוד האינטרנט הישראלי , בחורה צעירה, מאוד נחמדה, ומעודדת. ודרכה קיבלתי 12 שיעורים מסטודנט בפ"ת
התקדמתי באינטרנט אבל כנראה לא מספיק. ובכל זאת כשאני מוצאת זמן לשבת, אני שוכחת את עצמי, זה גוזל לי הרבה זמן אבל אני נהנית
בזכות מיכל והבחור שלימד אותי, למדתי לא להתייאש והבנתי שהתקלות הם לא רק לגיל הזהב
לילי שאקי
פתח-תקוה

מעניין

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה