« Home | מתגייסים להסברה ישראלית ברשת » | בעצם, באיזה גיל זה הגיל השלישי » | מתנדב להדרכת קשישים » | בלי האינטרנט לא היה הדבר אפשרי » | ובכלל, למה זה טוב » | להתרם ולתרום » | לשוחח עם המחשב » | האינטרנט מחבר אותנו לקהילה » | יחסי למחשב השתנה מאד » | האינטרנט ואני »

צריך להתאמן כדי להפיק תועלת מהמחשב

שטרנברג יעקב, עמך חיפה
מה באמת תרם לשיפור בהתענינותי באינטרנט

אשתי נפטרה ונשארתי לבד. היה לי מאד קשה למצוא התעסקות במשהו מוגדר
התנדבתי בביטוח לאומי בייעוץ לקשיש, והתחלתי ללמוד לשחק ברידג
אבל בערבים היה משעמם. הייתי נוסע לבקר אצל ילדי ושם ראיתי איך שהם משחקים במחשב
זה מצא חן בעיני. התחלתי לשחק ברידג' במועדון ושם נודע לי שאפשר לשחק ברידג' במחשב
התלהבתי מזה והתחלתי ללמוד קורס בסיסי במחשבים "בעמך" וגם קיבלתי קורס קצר
על שימוש באינטרנט
במקרה ראיתי הודעה על הפרויקט הארצי של איגוד האינטרנט הישראלי, נרשמתי וקיבלתי סטודנט שעזר לי מאוד
אבל זה לא הספיק לי. כדי להיות בקיא בהרבה תחומים שבמחשב ובאינטרנט
צריך להתאמן הרבה לבד כדי להפיק תועלת מהמחשב
אומנם אני עוד לא בקיא בכל התוכניות של המחשב, אך משתדל כמה שיותר לעבוד איתו, והזמן עובר מהר
אני מתכתב באי מייל עם חברים ומקבל וגם שולח כול מיני מאמרים ותמונות עם מוזיקה
קורא מאמרים באינטרנט על פוליטיקה, בריאות וכדומה. אני גם משחק ברידג' עם
דיסק וגם באינטרנט שזה משחקים בינלאומיים
אני מתלהב מאוד וממליץ לכול אחד שבאפשרותו לרכוש מחשב ולנצל אותו כמה שאפשר
זה נותן תעסוקה ובילוי טוב, וגם לפי דעתי מאפשר תרגול טוב של הזיכרון

שטרנברג יעקוב, חיפה