« Home | מסר אישי לבני גילי » | הזמן הולך- לכל הגילאים » | ללכת עם הזמן » | מסר אישי לבני גילי » | התמכרות » | A chance to learn computer and master the Internet » | בלוג השמן והרזה » | כיצד חיינו ללא המכשיר הנפלא הזה » | כשהבן נסע לחו"ל לשנתיים » | למדתי לא להתייאש »

האינטרנט זה עולם חלומי

אסתר ישנוב, באר שבע
האינטרנט זה עולם חלומי וממש מעניין שנתן לי אפשרות להיכנס לעולם חדש ומודרני. הוא נותן לי יכולת להתקשר עם הבנים והנכדים שלי בכל רגע ולראות אותם דרך האינטרנט, לשלוח מיילים. בזכות הפרויקט " אינטרנט לגיל השלישי" אני יכולה ליצור קשר מיידי עם חברים שלי מלפני 35 שנה בימים שעליתי ארצה. אני יכולה להתעדכן במהירות לגבי חדשות בכל העולם, לקרוא ספרים ממחשבים דרך ספריות ממוחשבות ולראות סרטים. אני יכולה לטייל בצורה וירטואלית במוזאונים ומקומות בכל העולם דרך האינטרנט, וטוב שעשיתם פרויקט שכזה לפנסיונרים עשיתם עבודה נפלאה.

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה