« Home | ללכת עם הזמן » | מסר אישי לבני גילי » | התמכרות » | A chance to learn computer and master the Internet » | בלוג השמן והרזה » | כיצד חיינו ללא המכשיר הנפלא הזה » | כשהבן נסע לחו"ל לשנתיים » | למדתי לא להתייאש » | צריך להתאמן כדי להפיק תועלת מהמחשב » | מתגייסים להסברה ישראלית ברשת »

הזמן הולך- לכל הגילאים

מאת שולמן ברנרד
הזמן הולך, הזמן עובר,
פעם לאט ופעם מהר.
עכשיו הוא כאן, אך אין הוא פה,
איך יכולים למדוד אותו?!
אולי בגיל, או בשנים?
אולי במה אשר עושים?

הבט בעבר ואז תראה:
הזמן, בכמה הוא עולה?
אולי חיית בגדול?
אולי מכרת אותו בזול?
יש האומרים למען השוני,
את הביטוי:" "time is money.
אם זה נכון, אז יש חשד,
שיש לו- גם לזמן- מדד.
ואם לא תבדוק אותו כל בוקר,
זה יעלה לך ביוקר.
קח את הזמן במו ידיך!
כל עוד הזמן עוד לפניך.

בספורט יש זמן, שבסופו,
רוצים פשוט למשוך אותו,
אך התברר שלא כל סגל,
מסכים לטריק של כדורגל.
הטריק קיים בהחלט אבל,
תמצא את עצמך בנבדל.

נשאר לי עוד -דבר אישי-
כמה מילים לדור השלישי,
שבמקרה הן מתאימות
לגמלאים ולגמלאיות

ועל הגיל, אם מדובר,
מהו הגיל? הוא סתם מספר.
ואם זה מספר,זה גם נכון,
לעשות איתו גם קצת חשבון.

עשרים שנה, ולא יותר,
כפול בעוד מספר אחר.
וזה גם גיל מתאים בהחלט,
להתעסק באינטרנט.
וכשאנחנו משתדלים,
יש זמן... עד מאה ועשרים...
כדי לסיים, צריכים להודות,
יש כל מיני אפשרויות,
לו היו...מחיאות כפיים? אז,
ואילו הייתי גם דודו טופז,
הייתי אומר:"תודה, עד כאן
די ומספיק... כי אין לי זמן!"

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה