« Home | הזמן הולך- לכל הגילאים » | ללכת עם הזמן » | מסר אישי לבני גילי » | התמכרות » | A chance to learn computer and master the Internet » | בלוג השמן והרזה » | כיצד חיינו ללא המכשיר הנפלא הזה » | כשהבן נסע לחו"ל לשנתיים » | למדתי לא להתייאש » | צריך להתאמן כדי להפיק תועלת מהמחשב »

מסר אישי לבני גילי

קלרה רמני , תל אביב
אני בת 82. חיפשתי תחביב לעסוק בו – במקום להתעסק בבעיות בריאות אופייניות לגילי. תחביב שיהיה בו גם עניין וגם יופי. גליתי שהמחשב עשוי לספק את הצרכים שלי.נרשמתי לחוג למחשבים ואחרי כ-15 פגישות הגעתי למצב שנוסף להתכתבות ענפה עם חברים אני מצליחה למצוא תחומים רבים שמעניינים אותי. אני אוהבת ציורים ובמדפסת שלי הדפסתי תמונות של ציירים מפורסמים והכנתי אלבום לתפארת. אני מבקרת במוזיאונים בעולם מתוך כורסתי הנוחה.גם על שאלות פראקטיות ויום-יומיות אני מוצאת תשובה באתרי האינטרנט. רב ההיצע למבצעים שונים – קניות, נסיעות, נופשונים וכו'. אפשר גם להשוות מחירים. וכל כך נוח לבדוק בבית את חשבון הבנק שלי או את תוצאות הבדיקות הרפואיות.אני גם אוהבת לשחק ובמחשב יכולה לבחור בין משחקים רבים – לבד או עם חברים. ויש משחקים שעוזרים לשמור על כושר הזיכרון ואולי-אולי אפילו לשפר אותו.אם בא לי ספר – בלחיצת כפתור אני מוצאת "ספריה מדברת", עוצמת עיניים ומקשיבה לקריין שקורא בקול ובהתאמה יצירה ספרותית .והעיקר- אני אף פעם לא לבד!

שלום לך,
מזמין אותך לאתר שלי:
www.buy-lifewave.com
אני מחפש כותבים אל איכות חיים.
ונראה לי שיש לך זאת .
בטח יותר ממני .
תודה מראש
יהודה

הוסף רשומת תגובה